9 Kasım 2010 Salı

modül 2,modül 3

  • Bu modül, öğrencilerinizin kalıcı öğrenmesi üzerinde İnternetin etkilerini düşünmenize yardımcı oldu mu? Nasıl?
  • Öğrenme ve öğretme süreçlerini desteklemek için İnterneti nasıl kullanabilirim?
  • İnternetin uygun biçimde kullanımını nasıl sağlayabilirim?
    • Bu modül, kazanımları, Öğretim Programı Tasarım Sorularını ya da ara (geliştirme amaçlı) değerlendirmeyi öğretim sürecinde kullanma konusunda düşünmenize yardımcı oldu mu? Nasıl?
    • Öğretim Programı Tasarım Soruları daha kalıcı öğrenmeyi desteklemede bana nasıl yardımcı olabilir?
    • Öğrenci merkezli değerlendirmeyi nasıl planlarım?
    • Evet yardımcı oldu. Kazanımlar ve dersin işenişi konusunda daha geniş düşünmemi sağladı.
    • Tasarım sotuları ne kadar ilgi çekici olursa derse katılım da daha çok olacaktır . Bu doğrultuda  öğrenme daha kalıcı olacaktır.
    • Öğrenci merkezli değerlendirme için  sınıftaki tüm öğrencilerin seviyesini  gözönünde bulundurmak gerektiğini düşünüyorum.
    • İnternet öğrencilere  fazlasıyla etkinlik ve kaynak sunuyor ,bu anlamda kalıcı öğrenmeyede katkısı var.
    • Süreçlere ilişkin  internetten   ne kadar  farklı etkinlik ve kaynak sunulursa öğrenme daha kalıcı olacaktır.
    • Sınıfımda  öğrencilerimin çok azı internetten  yararlanabiliyor. İnternetin uygun kullanımı konusunda  velilerininde desteğinin alınması gerektiğini düşünüyorum.

1 yorum:

  1. Esra hocam öncelikle blogunuzu düzenlediğiniz için teşekkür ederim. Yorumlarınıza katılıyorum bu kurstan edindiğiniz bilgiler umarım derslerde işinize yarar. iyi çalışmalar

    YanıtlaSil